Naša tvorba cien
Ponuka okien na našom trhu je široká, zorientovať sa v nej nie je pre zákazníka ľahké. Podľa čoho sa teda rozhodnúť, aby bol zákazník spokojný nielen dnes, ale aj o päť, desať rokov?
Čoraz viac zákazníkov dnes už kladie dôraz na:
- kvalitu okien (typ profilu, kovanie, presklenie, doplnky,…)
- kvalitu vo výrobnom procese (smernice, predpisy na výrobu okien, presklení a dverí)
- kvalitu montáže (odbornosť, dodržiavanie montážných predpisov – postupov, …),
- úžitkové vlastnosti a ich parametre (normy a platné predpisy),
- serióznosť firmy a jej referencie.
Pre našu spoločnosť je veľmi dôležité, aby náš konečný zákazník poznal kvalitu a technické prevedenie nášho okna. Náš profesionálny prístup je garantovaný a podporovaný spoločnosťou REHAU a BLYWEERT, ktorá nám pravidelne zabezpečuje odborné školenie, poradenstvo a to aj pri samotných projektoch, ktoré realizujeme.
Vzhľadom na šírku ponúkaného, kvalitného sortimentu plastových i hliníkových profilových systémov REHAU a BLYWEERT, našou cieľovou skupinou na trhu s plastovými a hliníkovými oknami sú najmä investori, ktorí uprednostňujú:
- kvalitné poradenstvo v projektovej a realizačnej fáze,
- kvalitný výrobok a odborne realizovanú montáž,
- záručný a pozáručný servis.
Títo investori sú ochotní za túto kvalitu zaplatiť aj vyššiu cenu!
Naša obchodná stratégia je teda:
- vysvetľovať zákazníkom rozdiely medzi jednotlivými profilmi, rozdiely medzi profilmi rôznej hrúbky, dôležitosť používania kovových výstuži vrátane ich hrúbky (statika okien),
- prevedenie okenného i dverného kovania určeného na ťažké krídla s izolačným trojsklom,
- zloženie a skladba izolačného skla,
- prevedenie montáže, hĺbka osadenia okien (priebeh izotermických kriviek, tepelné mosty,..)
Vďaka dostupným informáciám (internet) a podľa našich skúseností, znalosti investorov o oknách, preskleniach, dverách sú stále lepšie. Investori už dnes sami posudzujú okná podľa širších kritérií, čo nám vyhovuje, pretože môžeme odborne dané kritéria konzultovať, dopĺňať a tak dospieť k spokojnosti nášho zákazníka a to i napriek faktu, že sa môže rozhodnúť pre iného dodávateľa, prípadne iný profilový systém.